مقایسه موزاییک سنتی و موزاییک پلیمری

 گروه تولیدی و صنعتی ایران زمین تولید انواع محصولات ساختمانی با بروزترین تجهیزات و پرسنل مجرب در محیطی وسیع آماده ارائه محصول به شما می باشد .
فروش انواع پودر آجر،  آجر سفال – آجر سقف – سنگهای مصنوعی و دیوار پوش و کفپوش را از ما بطور مستقیم تهیه نمایید .

تلفن:  4-01134772502       فکس:  01134772285      موبایل : 09117118500    ایمیل: [email protected]

مقایسه موزاییک سنتی و موزاییک پلیمری

مقایسه موزاییک سنتی و موزاییک پلیمری

مقایسه موزاییک سنتی و موزاییک پلیمری

میزان سایش

موزاییک های سنتی دارای رنگ بر روی لایه رویی هستند که بر اثر سایش از بین می رود و لایه زیرین که فاقد است نمایان خواهد شد. این امر زیبایی کفپوش را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اما موزاییک پلیمری دارای رنگدانه های آلی است که نه تنها دچار سایش نمی شوند بلکه می توانند سبب افزایش مقاومت نیز باشند.

تراکم

موزاییک های سنتی یا نسل قدیم از تراکم کافی برخوردار نبودند و در هنگام قرار گرفتن در معرض آب و هوای مختلف مقاومت خمشی خود را از دست می دادند. اما موزاییک پلیمری به دلیل دارا بودن پلی اتیلن واکنش شیمیایی می دهد و تراکم بسیار بالاتری دارد. عدم جذب آب توسط این موزاییک ها نیز به دلیل فناوری جدید است.

میزان تیرگی و جذب آلودگی

سنگ هایی که به طور طبیعی تولید می شوند در مراحل ابتدایی بسیار زیبا و براق به نظر می رسند اما به مرور زمان با نفوذ آلودگی و ایجاد لکه های تیره ، زیبایی خود را از دست می دهند. همچنین در برابر بارش باران های اسیدی نیز دوام کافی ندارند و به سرعت تیره می شوند. اما این ایرادات در موزاییک های پلیمری برطرف شده و نه تنها در شرایط آب و هوایی ظاهر خود را از دست نمی دهند بلکه در برابر رشد جلبک و تجمع باکتری ها نیز واکنش مناسبی از خود نشان می دهند.

با ما تماس بگیرید