نمایندگی فروش آجر نوشهر

نمایندگی فروش آجر نوشهر | گروه تولیدی و صنعتی ایران زمین تولید انواع محصولات ساختمانی با بروزترین تجهیزات و پرسنل مجرب در محیطی وسیع آماده ارائه محصول به شما می باشد .
فروش انواع آجر سفال – آجر سقف – سنگهای مصنوعی و دیوار پوش و کفپوش را از ما بطور مستقیم تهیه نمایید.

نمایندگی فروش آجر نوشهر

سنگ آنتیک چیست ؟

سنگ آنتیک از تکه‌های شکسته و خرد شده سنگ تراورتن و مرمریت تشکیل می‌شود و با ترکیب و چسباندن ملات‌هایی از جنس رزین طرح‌های مختلفی را ایجاد می‌کند. این سنگ‌ها معمولا از سنگهای طبیعی تراورتن و مالون تشکیل می‌شوند که بدون تغییر رنگ و با هنر دست به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نوع سنگ‌ها به صورت کلی به دو دسته طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. آنتیک طبیعی همانطور که گفته شد از تکه‌های سنگ تراورتن است. ولی سنگ آنتیک مصنوعی جنس و رنگ خاصی دارد و از سمنت پلاست تولید می‌گردد.

نمایندگی فروش آجر شهر نوشهر

انواع سنگ آنتیک بر حسب جنس

سنگ های آنتیک براساس جنسی که دارند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و هر کدام از آنها از شکل و کاربردهای مختلفی نیز برخوردار هستند.

سنگ آنتیک تراورتن

می‌توان گفت اکثر سنگ‌های آنتیک از خرده سنگ‌های تراورتن تشکیل می‌شوند. این سنگ‌ها نسبت به نوع گرانیتی و کوارتزیت مقاومت بیشتری داشته و می توان به راحتی آنها را برش و ساب زد. سنگ های تراورتن آنتیک از زیبایی خاصی برخوردار هستند و باعث جلوه دادن به نمای داخلی و خارجی ساختمان می‌شوند. از این سنگ خاص و جذاب در باغچه‌های تزیینی و اُپن آشپزخانه‌ها استفاده‌های زیادی می‌شود.

سنگ‌های آنتیک گرانیتی

سنگ گرانیت سنگی بسیار مقاوم و محکم است و زیبایی منحصر به فردی دارد. نوع صیقلی سنگ گرانیت  بسیار زیبا است و می‌تواند رنگ و نور را به خوبی از خود عبور دهد. روی سنگ گرانیت فرآوری‌های مختلفی مانند چکشی، صیقلی و تیشه‌ای انجام می‌گیرد. استفاده ترکیبی از این نوع گرانیت ها با یکدیگر، بسیار زیبا خواهد بود. برای خرید انواع سنگ گرانیت در ابعاد مختلف و متراژ‌های نامحدود می توانید به سنگبری آتاسنگ مراجعه نمایید و یک خرید مطمئن و مقرون‌به صرفه انجام دهید.

سنگ‌های آنتیک ماسه‌ای

سنگ آنتیک ماسه‌ای نیز از انواع دیگر  آنتیک محسوب می‌شود. ماسه‌هایی که به کمک کلسیم کربنات به یکدیگر می‌چسبند نوع آهکی سنگ های آنتیک ماسه‌ای را تشکیل می‌دهند و اگر ماسه‌ها به کمک سیلیس به یکدیگر وصل شده باشند نوع سیلیسی آن را تشکیل خواهند داد.

سنگ‌های آنتیک مالون

سنگ مالون تقریباً شکلی شبیه به مکعب مستطیل دارد. این سنگ بعد از استخراج با چکش خوردن و تراشیده شدن شکل منظمی پیدا می‌کند. یک سمت سنگ مالون کاملاً صاف و مسطح است و حداقل عرض و ارتفاعی به اندازه د ۲۰ و ۱۵ سانتیمتر دارد. سنگ آنتیکی که  از قرار گرفتن خرده‌های سنگ مالون تهیه شود را می‌توان در نماسازی، به‌عنوان سنگ محوطه سازی و راه پله‌ها استفاده کرد. این سنگ جذابیت و زیبایی خاصی دارد و می‌تواند در هرچه زیباتر شدن ساختمانتان به شما کمک کند.

نمایندگی فروش آجر در نوشهر

راههای ارتباطی

آدرس: مازندران – جاده سراسری بهشهر به نکا – کیلومتر 5 نکا روستای گل خیل
تلفن:  4-01134772502
فکس:  01134772285
موبایل : 09117118500
ایمیل: [email protected]

تلفن:  4-01134772502       فکس:  01134772285      موبایل : 09117118500    ایمیل: [email protected]

نماینده خرید آجر سفال محمودآباد

نمایندگی فروش آجر نوشهر

بهترین کارخانه آجر نکا

گروه تولیدی و صنعتی ایران زمین در سال 1374 در استان مازندران فعالیت خود را در زمینه ی تولید سفال با استفاده از کادری مجرب و متخصص آغاز نمود .گروه با بهره گیری از بهترین و معتبر ترین تکنولوژی کشور آلمان و با به کاربردن مرغوب ترین خاک منطقه سفال تولیدی خود را به بازار عرضه نمود . و موفق به دریافت نشان استاندارد و ایزو 18001,14001,9001 گردید .

در سال 1393 با تغییر خط مشی شرکت مبنی بر عرضه ی محصولات جدید با توجه به سلیقه ی مشتری ,مدیریت جدید را بر آن داشت تا با مطالعه و تحقیق و با در نظر داشتن تکنولوژی روز صنعت ساختمان در جهان ,خط تولید کارخانه را از خط تولید سفال به هفت خط تولید سنگ های تزئینی ,نما,کف ,دیوارهای پیش ساخته ,بلوک های بتنی فوق سبک و کاشی بام و آجرهای مقاوم در برابر زلزله افزایش دهد

گروه محصولات خود را با قیمتی مناسب و مطابق با نیاز بازار و با توجه به سلیقه ی مشتری با طرح های متنوع و حق انتخاب بیش از 3000 رنگ به بازار عرضه نموده است .امید است تلاش گروه تولیدی و صنعتی ایران زمین در جهت پیشرفت صنعت ساختمان در کشور و نزدیک کردن آن به استانداردهای جهانی موثر واقع گردد

امروزه آجرها به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و درحقیقت سنگی ساخته دست بشر هستند .
سنگی دگرگون که از تغییر وضعیت خشت پدید میآید.
این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار میآیند
براساس نوع مواداولیه، روند تولید و محل مصرف به انواع متنوعی تقسیم می شوند.
آجرهاي رسی که اولین و فراوان ترین آنها هستند قدمت چندهزار ساله دارند.
در شرکت تولیدی ایران زمین انواع آجرهای فشاری – آجرهای تیغه – آجرهای ضد زلزله  و …. تولید می شود .

با ما تماس بگیرید