انواع سنگ مصنوعی کف ساختمان

 گروه تولیدی و صنعتی ایران زمین تولید انواع محصولات ساختمانی با بروزترین تجهیزات و پرسنل مجرب در محیطی وسیع آماده ارائه محصول به شما می باشد .
فروش انواع پودر آجر،  آجر سفال – آجر سقف – سنگهای مصنوعی و دیوار پوش و کفپوش را از ما بطور مستقیم تهیه نمایید .

تلفن:  4-01134772502       فکس:  01134772285      موبایل : 09117118500    ایمیل: [email protected]

انواع سنگ مصنوعی کف ساختمان

انواع سنگ مصنوعی کف ساختمان

انواع سنگ مصنوعی کف ساختمان

افرادی که در حوزه ساخت ‎و‌ ساز فعال هستند، معمولاً از سنگ‌های مختلفی برای استفاده در قسمت‌های مختلف ساختمان کمک می‌گیرند. سنگ‌های مورداستفاده در ساختمان می‌تواند برای نما، کف، دیوار‌ها، دکوراسیون داخلی و مواردی از این قبیل کاربرد داشته باشند. در ادامه این مقاله درباره سنگ مصنوعی کف ساختمان صحبت می‌کنیم و با انواع این سنگ‌ها و همچنین با کاربرد هر یک از این سنگ‌ها نیز آشنا می‌شویم. اطلاعات این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا در‌صورت نیاز آگاهی کافی داشته باشید و بهترین را انتخاب کنید

سنگ مصنوعی چیست؟

معمولاً سنگ‌های طبیعی را با مواد افزودنی ترکیب می‌کنند و سنگ مصنوعی تولید می‌شود. از سیمان و افزودنی‌های پلیمری برای تهیه مواد اولیه سنگ مصنوعی استفاده می‌کنند. البته مواد اولیه هر یک از انواع سنگ‌ مصنوعی با دیگری متفاوت است. در‌نتیجه وزن سنگ کاهش پیدا کرده و سرعت نصب آن بیشتر می‌شود. به دلیل خاصیت این سنگ‌ها برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب است. پس‌از‌آن‌که سنگ مصنوعی تولید شد، می‌توان بر روی آن طرح و رنگ مختلف را چاپ کرد.

مواد افزودنی در محتویات سنگ مصنوعی، دارای کیفیت‌های متفاوتی است. معمولاً قالب‌های مخصوص سنگ مصنوعی، همانند سنگ‌های طبیعی است. سنگ مصنوعی کاملاً شبیه سنگ‌های طبیعی است اما قیمت آن‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارد. به‌همین دلیل درصورت استفاده از سنگ مصنوعی کف ساختمان، نمی‌توان به‌راحتی تشخیص داد که این سنگ طبیعی است یا مصنوعی. این سنگ‌ها دارای انواع مختلفی هستند. حال که با مفهوم سنگ مصنوعی آشنا شدیم در ادامه درباره انواع آن نیز صحبت می کنیم.

انواع سنگ مصنوعی کف ساختمان

سنگ مصنوعی مورد استفاده در ساختمان دارای انواع مختلف است. از جمله:

  1. سنگ مصنوعی سمنت پلاست
  2. سنگ مرمر
  3. سنگ ستاید سورفیس کورین
  4. سنگ مصنوعی مشابه کورین
  5. سنگ مصنوعی اونیکس
  6. سنگ کوارتز
  7. سنگ مصنوعی مشابه کوارتز
  8. سنگ مصنوعی صنعتی_ پلیمری
  9. سنگ وکیوم لمینت

با ما تماس بگیرید